Optimalizace komerčních stránek, kterou si rozebereme, vede k jejich přesunu na top příčky vyhledávačů. Tam jsou weby lehce dohledatelné a proto se říká, že počet objednávek roste díky SEO. Karlovy Vary, tedy přesněji řečeno,  majitelé a správci webů z tohoto města a jeho okolí mohou nyní prozkoumat tuto možnost, pokud uvažují, jak zvýšit on-line prodej. Požádali jsme odborníky, aby nám celý proces a smysl optimalizace webu jednoduše vysvětlili.

SEO Karlovy Vary = soubor vnitřních a vnějších úprav

Optimalizace stránek pro podnikatele funguje podobně jako generální renovace kamenného obchodu. Nejdříve se dá do pořádku statika a členění budovy, které jsou srovnatelné se strukturou eshopu a servisem kódu. Když vybouráme nesmyslné příčky a srovnáme podlahu, což bylo při předchozí tvorbě webových stránek opomenuto, lidé nám přestanou ve fyzické i on-line prodejně bloudit a zakopávat. Pak se designér postará o vkusné tapety a naaranžuje zboží do polic. V internetovém světě supluje tuto práci upgrade textového obsahu. Expert ho doplní o klíčová slova, pod nimiž lidé vaše zboží hledají. Tolik k objasnění principô vnitřního SEO, které platí nejen  pro Karlovy Vary. Jakmile máme v obchodě hotovo, můžeme si zaplatit ještě pár billboardů ve městě a dát reklamu do místních novin. Roli těchto externích či vnějších úprav plní u webů linkbuilding. Jedná se o síť odkazů, které vedou do vašeho e-shopu například z katalogů firem a zájmových portálů.

Proč je v procesu SEO důležitá analýza klíčových slov 

Pomocí klíčových slov hledáme my všichni na internetu to, co zrovna potřebujeme. Vyhledávače Google a Seznam nám předkládají seznam webů, kde požadované výrazy objevily. Relevantní “keywords” pro vaši online nabídku si expert nevymýšlí, ani je neodhaduje. Vyjdou mu z příslušné analýzy. Podle toho, zda poskytujete služby celorepublikově, celokrajsky nebo jen na území vašeho města, specialista všeobecná sousloví upřesní. Hovoříme-li o lokálním textovém SEO, tak Karlovy Vary jako název vaší prodejní lokality dané keywords konkretizují. Díky tomu je váš e-shop na internetu viditelný pro místní klientelu, kterou dokážete obsloužit. Klíčová slova hrají důležitou roli například při psaní optimalizovaných popisků kategorie internetového obchodu a při SEO copywritingu vůbec.

Odborník na SEO pro Karlovy Vary zkoumá weby konkurentů

Internetový marketing konkurence nemusí být relevantní pro vaši propagaci, ale neuškodí mít o něm přehled. Spolu se znalostí klíčových slov vám také pomůže s vyhodnocením investice do SEO – více konkurence rovná se vyšší investice.

 Pokud se vaše image na internetu teprve profiluje, můžete se jím zpočátku inspirovat. Profesionál na textové SEO v Karlových Varech si před sestavením článku třeba pro váš firemní blog nastuduje příspěvky, které mu vyhledávač nabídl na prvních pěti pozicích. Pak z nich sestaví jeden velmi komplexní článek obohacený o klíčová slova, který přitahuje vaše potencionální zákazníky. Než objevíte vlastní textovou strategii, můžete optimalizovat blog pro vyhledávače tímto způsobem.

Pořádek v odkazech nastolí SEO audit

Starší webové prezentace většinou pamatují celou plejádu správců a nikdo netuší, kde všude je web na netu zmíněný ve zpětných odkazech. Chcete-li životaschopné lokální SEO pro Karlovy Vary nebo pro větší územní celek, potřebujete mít o prolinkovaných zdrojích přehled. Počáteční audit vašeho webu vám nabídne jejich seznam a navrhne linkbuildingovou optimalizaci. Cílem je tak jako v předchozích případech posun vašich stránek na lepší pozice ve vyhledávačích. 

 

Jak vidíte, může být vnitřní a vnější vyladění komerčního webu dost pracné. Pokud eshop teprve poptáváte, nechte si ho rovnou postavit podle zásad SEO pro Karlovy Vary či pro celou republiku. Zabijete tím dvě mouchy jednou ranou a vaše internetové podnikání bude mít od počátku reálnou šanci na úspěch ve virtuálním prostředí. V případě nejasností se nám bez obav ozvěte v komentářích, ať při SEO netápete.

Markéta Jeřábková